اولین تریلر از گیم پلی بازی Modern Warfare 3 منتشر شد این تریلر که پر از اکشن و هیجان است نگاهی کوتاه به مکان هایی که بازی در آن جریان دارد می اندازد و به نظر می رسد بازی مانند گذشته پر از اکشن و حادثه باشد

نکته جالب در این تریلر در آخر آن است که به طور جالبی لوگوی آن از WW3 به MW3 تغییر شکل می دهد

این بازی قرار است در ۸ نوامبر برای ۳ پلتفرم Xbox360 , PS3 و PC منتشر شود

در ادامه می توانید این تریلر جذاب را مشاهده کنید

 



ادامه مطلب ...


 مترو last light عنوان جدید شرکت THQرسما رونمایی شد مترو  last light ادامه نسخه ی قبلی خود یعنی مترو last light میباشد مدیر شرکت THQ اقای Huw Beynon گفت علاوه براینکه بازی در انگلیس وشهر لندن دنبال میشود دشمنها تکنیکها طراحی محیط بازی هوش مصنوعی بازی سلاحهاو… تمام انها به بهترین نحوه طراحی وساخته خواهند شد. از بازی مترو last light اطلاعات بیشتر بدست امده این است که قهرمان بازی وشخصیت اصلی بازی نامش Dmitry Glukhovsky’s میباشد . اما شخصیت قبلی بازی یعنی Artyom از داستان حذف نخواهد شد و در طول بازی شما کنترل شخصیت Artyom نیز خواهید داشت. اقای Huw Beynon اعلام کرد: یکی دیگر از کارهای که در مترو last light انجام دادیم اضافه کردن multiplayer و co-op بوده است . بازی  درسال ۲۰۱۲ برای هر سه پلتفرم Xbox360 _Ps3_و PC خواهد امد. در زیر میتوانید شاهد چند از تصاویر مترو هم باشید



ادامه مطلب ...


یدو کوجیما همه امیدها را برای معرفی Metal Gear Solid 5 از بین برد و گفت که این بازی در E3 امسال معرفی نخواهد شد همچنین کوجیما از پورت نکردن Metal Gear Solid 4 بوسیله NGP خبر داد.



ادامه مطلب ...


ویدئوئی که از بازی Deus Ex: Human Revolution منشر شده است تصاویر از نسخه ی Collector بازی دیده می شود که محتویات این نسخه عبارت است از یک مجسمه و…



ادامه مطلب ...


منابع خبری از احتمال پشتیبانی بازی Ghost Recon: Future Soldier از کینکت خبر دادند این اولین باری که خبر پشتیبانی  Ghost Recon: Future Soldier از کینکت می آید نیست پیش تر زمانی که کینکت با نام پروژه ناتال شناخته می شد هم صحبت هایی در این مورد رد و بدل می شد.



ادامه مطلب ...


وبسایت روزنامه معتبر و مشهور The Daily Telegraph که نزدیک به ۱۵۰ سال سابقه دارد، در مطلبی به نقد و بررسی بازی جدید شرکت RockStar یعنی L.A Noire پرداخته و به این بازی امتیاز بسیار خوب ۹ از ۱۰ را داده است!



ادامه مطلب ...


خش بریتانیایی IGN در پست جدیدی با نشان دادن تصویری از پوستری که گفته شده مربوط به بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 است، اعلام کرد که این پوستر از طرف یکی از خرده فروشان لو رفته است و نشان می دهد که بازی در تاریخ ۱۷ آبان امسال منتشر می شود!



ادامه مطلب ...


سایت اینترنتی GamerLive دو تصویر مفهومی از Hitman: Absolution منتشر کرد که در این تصاویر به نظر می رسد یکی از شهر های بزرگ ایالات متحده به نمایش گذاشته شده است.



ادامه مطلب ...



تصویری از استودیوی آهنگساری Ubisoft در شهر تورنتوی کانادا به بیرون درز کرده که در صفحه‌ مانیتور های آن، تصویر بازی Splinter Cell 6 دیده می شود. در تصویر منوی بازی و در مانیتور های دور، لوگوی بازی Splinter Cell 6 به خوبی دیده می شود.



ادامه مطلب ...


ازسری بازیهای محبوب مدرن وار فار قسمت سوم این مجموعه رسما دیشب در اعلام شد وطی اخبار بدست امده این بازی اواخر پاییز یه بازار روانه میشود چندین دمو از این بازی زیبا را میتوانید...



ادامه مطلب ...


Square Enix تصاویر جدیدی از بازی Deus Ex: Human منتشر کرد که در ادامه می توانید مشاهده کنید این بازی در ۲۳ آگوست برای پلتفرم های PC, PS3 و xbox360 منتشر خواهد شد



ادامه مطلب ...


Randy Pitchford، مدیر عامل استودیوی Gearbox Software تایید کرد که این استودیو به زودی از شماره‌ی جدیدی از سری اکشن محبوب Brothers in Arms رونمایی خواهد کرد. پیش بینی می شود که رونمایی از شماره‌ی جدید BiA در E3 2011 رونمایی شود.

آقای Pitchford در این باره گفت:



ادامه مطلب ...


بهمن ماه سال گذشته استودیوی City Interactive سازنده بازی Sniper: Ghost Warrior اعلام کرد که مشغول ساخت دنباله‌ای برای این بازی است، و حالا پس از گذشت نزدیک به چهار ماه، این استودیو Sniper: Ghost Warrior 2 را به طور رسمی رونمایی کرد.



ادامه مطلب ...


چند تصویر از بازی Call of Duty Modern Warfare 3 در بین سایت های اینترنتی پخش شده است که گفته می شود تصویر لوگو و کاور به همرا آرم بازی می باشد البته سایت ما این خبر را تایید یا تکذیب نمی کند ولی به نظر می رسد با توجه به طرح حرفه ای که در تصاویر دیده می شود این خبر حقیقت داشته باشد .



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 22 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 4:1 ::  نويسنده : سیدامید مدیری

Square Enix امروز اولین تریلر رسمی پنجمین قسمت از سری اکشن مخفی کاری Hitman را منتشر کرد. در این تیزر شخصیت اصلی این سری یعنی Agent 47 را می بینیم که یک صدا خفه کن را به یک سلاح کمری می بندد.



ادامه مطلب ...


مروز حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Battlefield 3 و سیستم مورد نیاز برای اجرای بهینه این بازی بر روی وبلاگ رسمی بازی قرار گرفت. نکته قابل توجه بالا بودن هر دو سیستم ذکر شده می باشد که تا حدی می شود دلیل آن را قدرت و کیفیت بالای بازی دانست.



ادامه مطلب ...


ن خبر هنوز در حالت شایعه است، پس زیاد آن را جدی نگیرید! ولی سایت اینترنتی نه چندان معتبر Rock Paper Shotgun خبر داده که Activision خود را برای رونمایی از یک Call of Duty جدید و منحصر به فرد در E3 امسال آماده می‌کند!



ادامه مطلب ...


Casey Hudson، کارگردان سری Mass Effect امروز به طور رسمی در فیس‌بوک اعلام کرد که عرضه‌ی شماره‌ی سوم سری Mass Effect تا سه ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۲ میلادی تاخیر خورده است. همچنین پستی در این باره در تالار گفتگوی BioWare ارسال شده است.



ادامه مطلب ...


EA یک ویدئوی ۱۲ دقیقه ای از گیم پلی Battlefield 3  منتشر کرد که قبلا قسمت هایی از آن به نمایش گذاشته شده است ولی هم اکنون می توانید ویدئو کامل گیم پلی بازی Battlefield 3 که قرار است برای پلتفرم های PC ، Xbox360 و PS3 منتشر شود را مشاهده کنید.



ادامه مطلب ...


ساعاتی دیگر این  بازی راوانه بازار میشود . پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان کسانی که بازی فانتزی دوست ندارند حتی به عکسهایش هم نگاه نکنند اما کسانی  مورد علاقه ی انها این جور بازیهاست بازی خوبی

اما در کل من پیشنهادش نمیکنم دیگه بقیش با شما چون واقع فانتزی ومصنوعی اشتباه نکنید وگول هم نخورید این بازی به درد کسانی که بازیهای مثل کالاف ومدال بازی میکنند نمیخوره از نظر اونها این بازی وقت تلف کردنه.

بازهم میگوییم نظر شخصی بقیش با شماست.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 20 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 1:49 ::  نويسنده : سیدامید مدیری

امروز یک شماره‌ی جدید از سری Need For Speed را با نام The Run رسما تایید کرد؛ این بازی مانند شماره‌ی قدیمی و بسیار محبوب این سری روایت‌گر مسابقات غیر قانونی و خیابانی است و قرار است خط داستانی نسبتا خوبی هم داشته باشد!



ادامه مطلب ...


سه شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 21:53 ::  نويسنده : سیدامید مدیری

Driver: San Francisco تاریخ انتشار آن را در بریتانیا را یازدهم شهریور ماه  اعلام کرد؛ پیش تر گفته شده بود که بازی در ایالات متحده آمریکا در تاریخ هشتم شهریور ماه منتشر خواهد شد . در این قسمت برای شما آخرین تریلر و تصاویر از بازی تهیه شده است. در تریلر منتشر شده گرافیک بالا و زیبای بازی از نکات قابل توجه است هر چند به نظر می رسد Ubisoft از تصاویر رندر شده در این تریلر استفاده کرده است.

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 21:18 ::  نويسنده : سیدامید مدیری

  Ubisoft به صورت رسمی تایید کرد که بازی Driver: San Francisco در تاریخ هشتم شهریور ماه امسال در ایالات متحده آمریکا منتشر خواهد شد



ادامه مطلب ...


دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 20:54 ::  نويسنده : سیدامید مدیری

بعد از مدت ها انتظار از  طرفداران بازی فوق محبوب Max Payne 3 راک استار  با انتشار تصاویر جدید از این بازی خبر از  زنده بودن پروژه داد ولی هنوز اطلاعات جدیدی از این بازی و شخصیت اصلی آن منتشر نشده است

در تصاویر جدید به نظر می رسد شخصیت اصلی بازی تغییرات ظاهری بسیاری داشته است

در ادامه می توانید تصاویر جدید را مشاهده کنید



ادامه مطلب ...


دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 20:37 ::  نويسنده : سیدامید مدیری


به نظر می رسد RockStar می‌خواهد تب انتظار برای بازی Open World جدیدش یعنی L.A Noire را همه‌گیر کند و به همین خاطر تقریبا هر هفته تصاویر جدیدی از این بازی را منتشر می‌کند. امروز هم چند تصویر جدید از این بازی منتشر شده است.

لازم به ذکر است که این تصاویر چیز های جدیدی از بازی را به نمایش می‌گذارند که بخش خبری سایت RockStar در مورد آن توضیح داده و در زیر هر تصویر می‌توانید آن را مشاهده کنید.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 20:34 ::  نويسنده : سیدامید مدیری
L.A-Noire-Screenshot

سایتِ مجله‌ی معتبر و مشهور لس آنجلس تایمز در گزارش تازه ای که ارائه کرده، از نحوه ساخت بازی جدید شرکت RockStar یعنی L.A Noire گفته و این که چگونه استودیوی استرالیایی Team Bondi توانسته لس آنجلس دهه‌ی ۱۹۴۰ را بازسازی کند.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 20:31 ::  نويسنده : سیدامید مدیری
Just-Cause-2-Wallpaper

تهیه‌کننده ارشد عنوان جدید استودیوی Avalanche یعنی Renegade Ops که بازی Just Cause را در کارنامه دارد، در گفتگویی با Vg247 اذعان داشت که “ما خواهان نسل جدیدی از کنسول‌ها هستیم که کیفیت بسیار بالاتری را پشتیبانی کند



ادامه مطلب ...


دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 18:21 ::  نويسنده : سیدامید مدیری
gears_of_war_8-HD

امروز چند تصویر جدید از سری جدید بازی پرحاشیه و پرطرفدار Gears of War 3 منتشر شد که گیم پلی و محیط بازی را به تصویر می کشد، این بازی در ۲۹ شهریور ۱۳۹۰ بر روی کنسول Xbox 360 به صورت انحصاری منتشر خواهد شد.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 18:11 ::  نويسنده : سیدامید مدیری

.

شایعاتی منتشر شده مبنی بر آن که قرار است Sony در نمایشگاه E3 پیش رو، قرار است بازی انحصاری جدید خود با نام Agent را رونمایی کند؛ طبق شایعات قرار است تریلری کوتاه از گیم‌پلی و همچنین اطلاعاتی نظیر تاریخ انتشار بازی منتشر شود.

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

اخرین اخبار بازیهاوجدیدترین تریلر های بازیهای رایانه ای
اخرین اخبار بازیهای ویدیوی
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخرین اخبار بازیهاوجدیدتر





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 91
بازدید دیروز : 65
بازدید هفته : 278
بازدید ماه : 274
بازدید کل : 44659
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1