ساعاتی دیگر این  بازی راوانه بازار میشود . پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان کسانی که بازی فانتزی دوست ندارند حتی به عکسهایش هم نگاه نکنند اما کسانی  مورد علاقه ی انها این جور بازیهاست بازی خوبی

اما در کل من پیشنهادش نمیکنم دیگه بقیش با شما چون واقع فانتزی ومصنوعی اشتباه نکنید وگول هم نخورید این بازی به درد کسانی که بازیهای مثل کالاف ومدال بازی میکنند نمیخوره از نظر اونها این بازی وقت تلف کردنه.

بازهم میگوییم نظر شخصی بقیش با شماست.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 20 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 1:49 ::  نويسنده : سیدامید مدیری

امروز یک شماره‌ی جدید از سری Need For Speed را با نام The Run رسما تایید کرد؛ این بازی مانند شماره‌ی قدیمی و بسیار محبوب این سری روایت‌گر مسابقات غیر قانونی و خیابانی است و قرار است خط داستانی نسبتا خوبی هم داشته باشد!



ادامه مطلب ...


سه شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 21:53 ::  نويسنده : سیدامید مدیری

Driver: San Francisco تاریخ انتشار آن را در بریتانیا را یازدهم شهریور ماه  اعلام کرد؛ پیش تر گفته شده بود که بازی در ایالات متحده آمریکا در تاریخ هشتم شهریور ماه منتشر خواهد شد . در این قسمت برای شما آخرین تریلر و تصاویر از بازی تهیه شده است. در تریلر منتشر شده گرافیک بالا و زیبای بازی از نکات قابل توجه است هر چند به نظر می رسد Ubisoft از تصاویر رندر شده در این تریلر استفاده کرده است.

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 21:18 ::  نويسنده : سیدامید مدیری

  Ubisoft به صورت رسمی تایید کرد که بازی Driver: San Francisco در تاریخ هشتم شهریور ماه امسال در ایالات متحده آمریکا منتشر خواهد شد



ادامه مطلب ...


دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 20:54 ::  نويسنده : سیدامید مدیری

بعد از مدت ها انتظار از  طرفداران بازی فوق محبوب Max Payne 3 راک استار  با انتشار تصاویر جدید از این بازی خبر از  زنده بودن پروژه داد ولی هنوز اطلاعات جدیدی از این بازی و شخصیت اصلی آن منتشر نشده است

در تصاویر جدید به نظر می رسد شخصیت اصلی بازی تغییرات ظاهری بسیاری داشته است

در ادامه می توانید تصاویر جدید را مشاهده کنید



ادامه مطلب ...


دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 20:37 ::  نويسنده : سیدامید مدیری


به نظر می رسد RockStar می‌خواهد تب انتظار برای بازی Open World جدیدش یعنی L.A Noire را همه‌گیر کند و به همین خاطر تقریبا هر هفته تصاویر جدیدی از این بازی را منتشر می‌کند. امروز هم چند تصویر جدید از این بازی منتشر شده است.

لازم به ذکر است که این تصاویر چیز های جدیدی از بازی را به نمایش می‌گذارند که بخش خبری سایت RockStar در مورد آن توضیح داده و در زیر هر تصویر می‌توانید آن را مشاهده کنید.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 20:34 ::  نويسنده : سیدامید مدیری
L.A-Noire-Screenshot

سایتِ مجله‌ی معتبر و مشهور لس آنجلس تایمز در گزارش تازه ای که ارائه کرده، از نحوه ساخت بازی جدید شرکت RockStar یعنی L.A Noire گفته و این که چگونه استودیوی استرالیایی Team Bondi توانسته لس آنجلس دهه‌ی ۱۹۴۰ را بازسازی کند.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 20:31 ::  نويسنده : سیدامید مدیری
Just-Cause-2-Wallpaper

تهیه‌کننده ارشد عنوان جدید استودیوی Avalanche یعنی Renegade Ops که بازی Just Cause را در کارنامه دارد، در گفتگویی با Vg247 اذعان داشت که “ما خواهان نسل جدیدی از کنسول‌ها هستیم که کیفیت بسیار بالاتری را پشتیبانی کند



ادامه مطلب ...


دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 18:21 ::  نويسنده : سیدامید مدیری
gears_of_war_8-HD

امروز چند تصویر جدید از سری جدید بازی پرحاشیه و پرطرفدار Gears of War 3 منتشر شد که گیم پلی و محیط بازی را به تصویر می کشد، این بازی در ۲۹ شهریور ۱۳۹۰ بر روی کنسول Xbox 360 به صورت انحصاری منتشر خواهد شد.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 18:11 ::  نويسنده : سیدامید مدیری

.

شایعاتی منتشر شده مبنی بر آن که قرار است Sony در نمایشگاه E3 پیش رو، قرار است بازی انحصاری جدید خود با نام Agent را رونمایی کند؛ طبق شایعات قرار است تریلری کوتاه از گیم‌پلی و همچنین اطلاعاتی نظیر تاریخ انتشار بازی منتشر شود.

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

اخرین اخبار بازیهاوجدیدترین تریلر های بازیهای رایانه ای
اخرین اخبار بازیهای ویدیوی
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخرین اخبار بازیهاوجدیدتر





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 455
بازدید کل : 44840
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1