یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, :: 1:42 ::  نويسنده : سیدامید مدیری

طلاعات  بازی اساسین نشان میدهدکه بازی در  قسطنطنیه (استانبول) خواهد بود که به چهار ناحیه تقسیم شده است:ناحیه Constantine , ناحیه Beyazid , ناحیه Imperial و ناحیه Galata.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 26 ارديبهشت 1390برچسب:Wii 2؛ آیا قدرتمندترین است؟! , :: 22:50 ::  نويسنده : سیدامید مدیری

همانطور که پیش بینی می شد، هر چقدر که به نمایشگاه E3 2011 در شهر لس آنجلس آمریکا نزدیک تر می شویم، اطلاعات بیشتری از بازی هایی که قرار است در این نمایشگاه به نمایش دربیایند و یا سایر برنامه های این نمایشگاه معتبر به گوش می رسد.



ادامه مطلب ...


وروگیمر گزارش داد که در E3 امسال که نزدیک به ۳ هفته‌ی دیگر در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار خواهد شد، Microsoft از بیش از ۱۰ بازی جدید منطبق بر حسگر حرکتی Kinect در کنفرانس خود رونمایی می کند؛ البته هنوز اطلاعاتی از این بازی ها در دسترس نیست.



ادامه مطلب ...


وبسایت روزنامه معتبر و مشهور The Daily Telegraph که نزدیک به ۱۵۰ سال سابقه دارد، در مطلبی به نقد و بررسی بازی جدید شرکت RockStar یعنی L.A Noire پرداخته و به این بازی امتیاز بسیار خوب ۹ از ۱۰ را داده است!



ادامه مطلب ...


خش بریتانیایی IGN در پست جدیدی با نشان دادن تصویری از پوستری که گفته شده مربوط به بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 است، اعلام کرد که این پوستر از طرف یکی از خرده فروشان لو رفته است و نشان می دهد که بازی در تاریخ ۱۷ آبان امسال منتشر می شود!



ادامه مطلب ...


نقدو برسی بازی Crysisi 2 رابا هم ببینید در ادامه اینکه روند بازی چطور بود گرافیکش خوب بود با نه گیم پلی در چه سطحی بود همه را با توضیح داد ایم ببینید و بازی با داستان و چگونگی ان تمام کنید تا هم شما از بازی لذت برده باشیم وهم با توانسته باشیم کمکی به شما کرده باشیم



ادامه مطلب ...


نام بازی:Assassins Creed:Brotherhood
به فارسی:عقیده ی حشاشیون:انجمن برادری
سازنده:Ubisoft Montreal
ناشر:Ubisoft
پلتفورم ها:Xbox 360,Ps3,Pc
نقد برای:Xbox 360
سبک:اکشن ادونچر
تاریخ انتشار:16 نوامبر 2010 برای کنسول ها و سه ماهه ی اول 2011 برای PC
نمره ی منتقد:9.7/10(اطلاعات بیشتر در نقد)



ادامه مطلب ...


سایت اینترنتی GamerLive دو تصویر مفهومی از Hitman: Absolution منتشر کرد که در این تصاویر به نظر می رسد یکی از شهر های بزرگ ایالات متحده به نمایش گذاشته شده است.



ادامه مطلب ...



تصویری از استودیوی آهنگساری Ubisoft در شهر تورنتوی کانادا به بیرون درز کرده که در صفحه‌ مانیتور های آن، تصویر بازی Splinter Cell 6 دیده می شود. در تصویر منوی بازی و در مانیتور های دور، لوگوی بازی Splinter Cell 6 به خوبی دیده می شود.



ادامه مطلب ...


اخرین اخبار بازیهاوجدیدترین تریلر های بازیهای رایانه ای
اخرین اخبار بازیهای ویدیوی
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخرین اخبار بازیهاوجدیدتر





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 80
بازدید دیروز : 65
بازدید هفته : 267
بازدید ماه : 263
بازدید کل : 44648
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1