چند تصویر از بازی Call of Duty Modern Warfare 3 در بین سایت های اینترنتی پخش شده است که گفته می شود تصویر لوگو و کاور به همرا آرم بازی می باشد البته سایت ما این خبر را تایید یا تکذیب نمی کند ولی به نظر می رسد با توجه به طرح حرفه ای که در تصاویر دیده می شود این خبر حقیقت داشته باشد .



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 22 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 4:1 ::  نويسنده : سیدامید مدیری

Square Enix امروز اولین تریلر رسمی پنجمین قسمت از سری اکشن مخفی کاری Hitman را منتشر کرد. در این تیزر شخصیت اصلی این سری یعنی Agent 47 را می بینیم که یک صدا خفه کن را به یک سلاح کمری می بندد.



ادامه مطلب ...


سایت KINECT aku در گزارشی نوشت که بسیار بعید است که مدل جدیدی از Xbox و Kinect را در E3 2011 ببینید، اما ما حداقل می دانیم که در کنفرانس امسال Microsoft در E3 چه خواهد گذشت و چه بازی های بزرگی برای Kinect رونمایی خواهند شد.



ادامه مطلب ...


Activsion در گزارش مالی ربع اول سال مالی ۲۰۱۱ خود تایید کرد که نسخه‌ی جدیدی از سری James Bond در حال ساخت است و اواخر سال ۲۰۱۱ میلادی عرضه خواهد شد. مدیر عامل Activision تنها گفته که این یک بازی ۰۰۷ جدید خواهد بود، اما اطلاعات دقیق تری نداد.

 



ادامه مطلب ...


استودیوی Remedy ضمن تایید نسخه بعدی از بازی پر سر و صدای Alan Wake، اعلام کرد که نسخه بعدی این بازی با نام Alan Wake 2 منتشر نخواهد شد و امکان دارد نام دیگری برای این بازی انتخاب کنند.



ادامه مطلب ...


EA Sports امروز عرضه‌ی بازی فوتبال محبوب FIFA 12 در کنار سایر کنسول ها را، بر روی کنسول سه بعدی Nintendo یعنی ۳DS هم تایید کرد. پس از عرضه PES 2011 بر روی ۳DS، این دومین فوتبال تاریخ با قابلیت تصویر ۳ بعدی است که عرضه می شود.



ادامه مطلب ...


  Test Drive Ultimate 2 بزودی تغییرات گسترده ای را شاهد خواهد بود. استودیوی سازنده یعنی Eden Games اعلام کرد این تغییرات شامل عرضه پچ اصلاح کننده اشکالات بازی و همچنین انتشار یک DLC به صورت رایگان برای تمامی پلتفرم ها خواهد بود.



ادامه مطلب ...


مروز حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Battlefield 3 و سیستم مورد نیاز برای اجرای بهینه این بازی بر روی وبلاگ رسمی بازی قرار گرفت. نکته قابل توجه بالا بودن هر دو سیستم ذکر شده می باشد که تا حدی می شود دلیل آن را قدرت و کیفیت بالای بازی دانست.



ادامه مطلب ...


ن خبر هنوز در حالت شایعه است، پس زیاد آن را جدی نگیرید! ولی سایت اینترنتی نه چندان معتبر Rock Paper Shotgun خبر داده که Activision خود را برای رونمایی از یک Call of Duty جدید و منحصر به فرد در E3 امسال آماده می‌کند!



ادامه مطلب ...


درست یک ماه دیگر تا برگزاری بزرگ ترین فستیوال بازی های ویدئویی در جهان زمان باقی است فستیوالی که بسیاری مدت ها انتظار برگزاری آن هستند در این قسمت می توانید لیست بازی هایی که قرار است در E3 امسال معرفی شوند را می توانید ببیند

به نظر می رسد شرکت های بازی سازی امسال هم مانند هر سال با دستی پر می خواهند در این جشنواره می خواهند شرکت کنند

 



ادامه مطلب ...


اخرین اخبار بازیهاوجدیدترین تریلر های بازیهای رایانه ای
اخرین اخبار بازیهای ویدیوی
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخرین اخبار بازیهاوجدیدتر





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 145
بازدید دیروز : 65
بازدید هفته : 332
بازدید ماه : 328
بازدید کل : 44713
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1