Casey Hudson، کارگردان سری Mass Effect امروز به طور رسمی در فیس‌بوک اعلام کرد که عرضه‌ی شماره‌ی سوم سری Mass Effect تا سه ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۲ میلادی تاخیر خورده است. همچنین پستی در این باره در تالار گفتگوی BioWare ارسال شده است.



ادامه مطلب ...


بهترین تریلر های بازی را در اینجا با کیفیت هم ببینید وهم دانلود کنید



راک استار ویدئوی جدیدی از LA Noire منتشر کرد نکته واضح در این ویدئو ها طراحی بی نظیر انیمیشن های صورت کارکتر ها و گفتگوی آنها می باشد به طوری که به جرات می توان گفت که این دقت صحبت کردن در هیچ بازی دیگری سابقه نداشته است در ضمن به نظر می رسد با موسیقی متن و صداگزاری فوق العاده ای روبرو باشیم



ادامه مطلب ...


سه شنبه 20 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 1:58 ::  نويسنده : سیدامید مدیری

کپکام با انتشار تریلری جشن تولد ۱۵ سالگی بازی کلاسیک و پر طرفدار Resident Evil را  آغاز کرد جشنی که با انتشار عناوین قدیمی و جدید  این بازی فوق محبوب تا آخر سال میلادی جاری ادامه خواهد داشت



ادامه مطلب ...


سه شنبه 20 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 1:54 ::  نويسنده : سیدامید مدیری

س از این‌که شایعاتی مبنی بر این که استودیوی Santa Monica دارد بر روی GoW Online کار می‌کند پخش شد، حالا Gamingbolt رزومه‌ی کاری یک انیماتور را – که به دلایل امنیتی نخواست نامش فاش شود – فاش کرد که خبر از ساخت God of War IV دارد!

 



ادامه مطلب ...


در این قسمت می توانید جدید ترین تریلر از بازی اکشن اول شخص  Call of Juarez: The Cartel که داستان آن در غرب وحشی ولی از نوع مدرن انجام می گیرد را مشاهده کنید. این بازی قرار است در تاریخ هفتم تیر ماه امسال برای تمامی پلتفرم ها منتشر شود.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 20 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 1:49 ::  نويسنده : سیدامید مدیری

امروز یک شماره‌ی جدید از سری Need For Speed را با نام The Run رسما تایید کرد؛ این بازی مانند شماره‌ی قدیمی و بسیار محبوب این سری روایت‌گر مسابقات غیر قانونی و خیابانی است و قرار است خط داستانی نسبتا خوبی هم داشته باشد!



ادامه مطلب ...


EA یک ویدئوی ۱۲ دقیقه ای از گیم پلی Battlefield 3  منتشر کرد که قبلا قسمت هایی از آن به نمایش گذاشته شده است ولی هم اکنون می توانید ویدئو کامل گیم پلی بازی Battlefield 3 که قرار است برای پلتفرم های PC ، Xbox360 و PS3 منتشر شود را مشاهده کنید.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 20 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 1:33 ::  نويسنده : سیدامید مدیری

Martin Van der Meulen یکی از کارمندان بخش اروپایی SCE در پروفایل خودش در سایت Linkedin فاش کرد که یک بازی انحصاری جدید برای PS3 که تا به حال رونمایی نشده است، در استودیوی Sony در لندن مراحل ساخت را پشت سر می‌گذارد.

 

 



ادامه مطلب ...


اخرین اخبار بازیهاوجدیدترین تریلر های بازیهای رایانه ای
اخرین اخبار بازیهای ویدیوی
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخرین اخبار بازیهاوجدیدتر





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 65
بازدید هفته : 239
بازدید ماه : 235
بازدید کل : 44620
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1